loading...
اینجا همه چی هست
mohammad بازدید : 10 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز 


قیمت : 62000 تومان


برند : انتشارات جامی


خرید پستی کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز 


قیمت کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز


 



 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز
کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز
کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز


 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز
کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز


 


 


خرید کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز ارزان , کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز, خرید کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز با قیمت 62000 ,خرید کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز فقط 62000 ,خرید انتشارات جامی کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , kharid online کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , kharid کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز arzan , qeymat کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , تخفیف برای کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , تخفیف ویژه کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز , کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز














کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز Me Before You - Digikala







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب چاپی نشر آموت از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر آموت با بهترین ...

رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۶۲ مرور




پس از تو ادامه رمان من پیش از تو | معرفی، خلاصه و مشخصات رمان







ذخیره شده



پس از تو با عنوان اصلی After you اثر دیگری از جوجو مویز نویسنده و ... کتاب من پیش از تو به ماجرای زندگی لوئیزا کلارک قبل از اینکه ویل ترینر به زندگی او وارد ...





من پیش از تو (رمان) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







ذخیره شده


مشابه



نویسنده, جوجو مویز ... من پیش از تو (به انگلیسی: Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویس است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. ادامه‌ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ... این رمان تقلیدی از رمان “هیچ چیز جاودانه نیست” اثر سیدنی شلدون است.


تعداد صفحات‏: ‏۴۸۰

کشور‏: ‏بریتانیا


زبان‏: ‏انگلیسی

تاریخ انتشار‏: ‏۵ ژانویه ۲۰۱۲; (‏کتاب‌های پنگوئن‏)





دانلود کتاب من پیش از تو - جوجو مویز - کتابراه







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای‌ست که در ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | ایران کتاب







ذخیره شده



خرید کتاب من پیش از تو داستانی پراحساس که به ما می آموزد برای شروع یک زندگی واقعی، هیچ وقت دیر نیست نویسنده جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی انتشارات آموت 7 هفته جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز. ... کند و پس از مدت اندکی، حسی از عشق و علاقه نسبت به او در دل لوییزا شکل می گیرد. ... مجموعه من پیش از تو/پس از تو ...


سری چاپ‏: ‏67

سال انتشار شمسی‏: ‏1398


تعداد صفحه‏: ‏536

سال انتشار میلادی‏: ‏2012


رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۵ مرور




دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | ایران پیپر







ذخیره شده



کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. ... این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه‌ی فراوان، ورزش‌های خطرناکی انجام می‌دهد و در یک حادثه تمام زندگی‌اش ... دانلود کتاب پس از تو جوجو مویز ادامه این کتاب .

رتبه: ۲٫۹ - ‏۱۷ رأی



تصاویر برای کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویزگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






دانلود کتاب من، پیش از تو | جوجو مویز | طاقچه







ذخیره شده



من، پیش از تو رمانی عاشقانه از جوجو مویز نویسنده انگلیسی است. ... مریم مفتاحی با ترجمه‌ی روان کتاب من، پیش از تو لذت خواندن داستان زیبایی را به علاقه‌مندان ... آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. ... هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من، پیش از تو، پس از تو، میوه‌ی خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به ...

رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۳۷ رأی(function(){ function l(a,b,c){return!a||!b&&n(a)?0:a.getBoundingClientRect?p(a,b,c,function(f){return f.getBoundingClientRect()}):1}function n(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function p(a,b,c,f){var d=f(a),e=d.left+window.pageXOffset,m=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,k=d.height,g=0;if(!b&&0>=k&&0>=h)return g;0>m+k?g=2:m>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>e+h||e>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=f(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var q,r=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function t(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=u.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function v(a){q.removeEventListener("click",v);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var u=location;var w=0,x=0,y=0,z=0,A=0,B,C;function D(a,b){var c=google.timers.load.t[a];c&&b&&b.vk_arc,.kp-blk>div>.vk_arc{margin:0}.kp-blk .g{margin-bottom:0}.knowledge-panel.kp-blk .mod,.c14z5c .mod{line-height:1.8}.c2xzTb .g,.c2xzTb .rc,.ruTcId .rc{clear:both;padding-bottom:0}.c2xzTb .mod,.ruTcId .mod{clear:none}.c2xzTb .g,.ruTcId .g,.fm06If .g,.cUnQKe .g,.HanQmf .g{padding-right:16px;padding-left:16px}.c2xzTb .g:last-child,.fm06If .g:last-child,.cUnQKe .g:last-child{padding-bottom:16px}.mod{clear:both}html .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,html .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}.xpdclose .a84NUc:not(:empty),.xpdopen .CQKTwc:not(:empty){border-top:solid 1px #ebebeb;border-radius:0}.xpdclose .oHglmf,.xpdopen .xzPb7d{padding-bottom:16px}.xpdclose .kp-header .oHglmf,.xpdopen .kp-header .xzPb7d{padding-bottom:0}.Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,.OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:16px}.Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,.Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .kp-blk .xpdclose .LKPcQc,#rhs .kp-blk .xpdopen .viOShc{padding-top:0}#rhs .Wnoohf .xpdopen .yp1CPe,#rhs .OJXvsb .xpdclose .siXlze{padding-bottom:15px}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh{padding-bottom:0}#rhs .Wnoohf .xpdclose .mod.xsZWvb.ecRggb,#rhs .Wnoohf .xpdopen .mod.EfDVh.ecRggb,#rhs .kp-blk .ecRggb{padding-bottom:15px}.zVvuGd.MRfBrb{overflow:hidden}.zVvuGd{padding-top:8px;white-space:nowrap}.Aks71e{padding:4px 8px;float:left;margin:auto 0}.xpdclose .lfNb6b,.xpdopen .hyaVx{margin-bottom:24px}.xpdclose .ecRggb .lfNb6b,.xpdopen .ecRggb .hyaVx{margin-bottom:0}.Ss2Faf a{text-decoration:none}.Ss2Faf a:hover{text-decoration:underline}.Ss2Faf{color:#222;line-height:1.3;font-size:20px}.Ss2Faf a{color:#222}.oaSpFd{color:#70757a;margin:0 16px 3px 0}.sV2QOc{margin:0 16px}.kno-vrt-t.MRfBrb{padding-right:13px}.k0bPBc:first-child,.kno-vrt-t.MRfBrb:first-child{padding-right:17px}.kno-vrt-t{display:inline-block;overflow:hidden;position:relative;text-align:right;vertical-align:top;}.xlBGCb,.oBrLN,.C9iYEe,.mytS8,.AAhd0c{}.oBrLN{display:block;white-space:normal;margin:3px 0 -1px;padding-bottom:1px;width:100%;}.kno-vrt-t{line-height:1.29;white-space:normal}.rhs-osrp .oBrLN,.rhs-osrp .xlBGCb{font-size:14px;line-height:18px}.rhs-osrp .oBrLN{color:rgba(0,0,0,.87);margin:0;padding-top:8px}.kno-vrt-t a{display:block;min-height:100%;}.XQ6p1d{overflow:hidden}.F2eIEb{bottom:-25px;position:absolute;left:0}.F2eIEb a{font-size:12px}.zVvuGd.ulRSHd{padding-bottom:4px;padding-top:14px}.PfS8Ld{align-items:flex-end;display:flex}.VLkRKc{flex:1}.hKuTtf{font-size:14px}a.EbH0bb{color:#70757a;text-decoration:none}a.EbH0bb:hover{text-decoration:underline}#brs{}#brs{margin-bottom:28px}#brs .med{color:#222;height:auto;padding-bottom:8px}.brs_col{font-size:16px;margin-top:-1px;padding-bottom:1px;display:inline-block;line-height:24px;vertical-align:top;max-width:100%;box-sizing:border-box;display:block;}#brs .nVcaUb{margin:0;clear:both}.brs_col .search-icon{color:#1a0dab;vertical-align:middle;margin-left:12px}#brs a{padding:3px 0 3px 32px;display:inline-block;float:right}#brs a{text-decoration:none}.AaVjTc a{display:block}.AaVjTc td{padding:0;text-align:center}#foot .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}#foot .AaVjTc a{color:#4285f4;font-weight:normal}#cnt.rfli .AaVjTc .YyVfkd{color:rgba(0,0,0,.87);font-weight:normal}#foot{visibility:inherit}




دانلود کتاب من پیش از تو | جوجو مویز | طاقچه







ذخیره شده



«من پیش از تو» نوشته جوجو مویز(-۱۹۶۹)، نویسنده زن انگلیسی است که رمان‌های او در جهان و در میان فارسی‌زبانان با استقبال زیادی رو به رو شده است. لوئیسا کلارک، ...

رتبه: ۴٫۲ - ‏۲۱۵ رأی




دانلود رمان عاشقانه من پیش از تو | اثر جوجو مویز | ترجمه مریم ...







ذخیره شده



خرید و دانلود رمان عاشقانه من پیش از تو، اثر جوجو مویز اثر جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی از نشر آموت. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ... مواقعی بعد از خواندن رمان من پیش از تو، افسردگی وجودم را می‌گرفت و زمانی از حس عاشقانه لبریزم می‌کرد. ... کتاب تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های ... جوجو مویز.

رتبه: ۴٫۱ - ‏۹۳۹ رأی




کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - کتابچی







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویزتر جمه مریم فتاحی، ... (The One Plus One)، من پیش از تو (Me Before You)، بعد از تو (After You) و مجموعه داستان ...





خرید کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز از انتشارات آموت، ...







ذخیره شده



«من پیش از تو» نخستین اثر از جوجو مویز است که به فارسی منتشر می‌شود. ... داستان همراه می‌کند و همچنین ترجمه‌ی روان خانم مفتاحی هم به خوبی از پس این کار برآمده است.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - آموت | با تخفیف | 30بوک







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز و ترجمه مریم مفتاحی از نشر آموت، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، ادبیات، رمان خارجی.





کتاب من پیش از تو جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی نشر آموت







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. ... بلافاصله پس از انتشار در سال ۲۰۱۲، این کتاب در صدر پرفروش‌ترین‌های ... ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می شود و بعد از آن ... کتاب بهترین شکل ممکن مجموعه ای است شامل ۶ داستان که هر کدام از داستان ها در یکی از ...

رتبه: ۴٫۳ - ‏۸ مرور




دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - دی ال کتاب دانلود ...







ذخیره شده



کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. ... این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه‌ی فراوان، ورزش‌های خطرناکی ...
وارد نشده: مجموعه ‏| باید شامل این عبارت باشد: مجموعه





قیمت و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات پرثوآ







ذخیره شده



کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «باران جمشیدی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های ...





کتاب هاي جوجو مویز - نویسندگان انگلیسی







ذخیره شده



کتاب هاي جوجو مویز - نويسنده کتاب هاي : آخرین نامه معشوق ، اسب رقصان ، باز هم من ، بازار طاووس ، بندر نقره ... در پاریس ، مجموعه من پیش از تو/پس از تو ، من پیش از تو ، موسیقی شب ، موسیقی شبانه ، میوه ی خارجی ، هنوز هم ... اثر : جوجو مویز ازانتشارات آموت.





کتاب «من پیش از تو» اثر جوجو مویز - کافه کتاب







ذخیره شده



۳ دی ۱۳۹۸ - کتاب من پیش از تو در واقع یک رمان عاشقانه بسیار قوی و جذاب است که در سال 2012 ... نویسنده این کتاب، خانم جوجو مویز، روزنامه‌نگار و نویسنده انگلیسی است که تا ... سرانجام پس از اتفاقاتی دیگر نظیر از دست دادن شغل پدر لوییزا و کمک خانواده ... مجموعه آثار نمایشی ویلیام شکسپیر · اوستا (كتاب‌ مقدس زرتشتيان) ...





کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (2جلدی) - کتاب ... - باهوک







ذخیره شده



نام کالا : مجموعه من پیش از تو/پس از تو (2جلدی): مجموعه من پیش از تو/پس از تو (2جلدی); پدیدآورنده: جوجو مویز Jojo Moyes; مترجم: شیدا رضایی; ناشر: مصدق , جامی; تاریخ ...

رتبه: ۳ - ‏۷ مرور




من پیش از تو - جوجو مویز | ناولر







ذخیره شده



من پیش از تو : آن شب نتوانستم بخوابم. در اتاق قوطی کبریتی دراز کشیدم و به سقف چشم دوختم ..., این کتاب را به ... نوشته جوجو مویز ... او پس از آن به مدت ۱۰ سال (به جز یک سالی که در هنگ کنگ برای ساندی مورنینگ ... دیگر رمان‌های جوجو مویز. تک و تنها در پاریس و مجموعه داستان‌های دیگر آخر هفته پر از ماجرا، آزادی، خنده، عشق، دلدادگی و .

رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۱۰ مرور




لیست قیمت کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (2جلدی) اثر ...








لیست قیمت فروشندگان آنلاین و مغازه های محصول کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (2جلدی) اثر جوجو مویز به همراه مقایسه قیمت برای پیدا کردن کمترین قیمت.





بیوگرافی جوجو مویز و نگاهی به آثارش در ایران | پلازامگ







ذخیره شده



۹ اسفند ۱۳۹۸ - اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید، حتما جوجو مویز را می‌شناسید که جزو ... به طوری که فیلمنامه فیلم «من پیش از تو» نیز اثری از همین نویسنده است که خودش کتابش را به تحریر درآورده بود. ... پس اگر می‌خواهید بیشتر درباره زندگینامه جوجو مویز بدانید و با آثار ... معرفی مجموعه کتاب های هری پاتر ؛ شاهکار جی کی رولینگ.





کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف ...







ذخیره شده



خرید کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز. قیمت : 98000 تومان. برند : انتشارات جامی. خرید پستی کتاب مجموعه من پیش از تو پس از تو اثر جوجو مویز.





کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | مترجم ملیحه وفایی - نیلوکس ...







ذخیره شده



کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | مترجم ملیحه وفایی؛ ادامه‌ای است بر کتاب رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان من پیش از تو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود.





«من پیش از تو» و «ملت عشق» در صدر فروش باقی ماندند | ایبنا







ذخیره شده



۱۳ تیر ۱۳۹۵ - بازار کتاب تهران در هفته‌های اخیر، عرصه رقابت آثار ادبیات داستانی و به ... 5, من پیش از تو, جوجو مویز/ مریم مفتاحی, آموت, 32500, داستان پرستاری جوان ... 2, بی باد و بی پارو, فریبا وفی, چشمه, 10000, مجموعه 12 داستان درباره زنانِ در آستانه‌ زوال, 19 ... 15000, روایتی از زندگی ویلیام و زندگی او پس از جنگ جهانی اول, 9 ...





دانلود کتاب رمان من پیش از تو ... - فروشگاه کتاب الکترونیکی







ذخیره شده



۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - نحوه دریافت فایل خریداری شده بعد از خرید هر کتابی به صفحه دانلود آن کتاب ... کتاب من پیش از تو نوشته ی جوجو مویز است کتابی که اکنون پیش روی شما است یک ... دانلود رایگان کتاب دنیای سوفی اثر یوستین گردر; PDFمجموعه ...





کتاب پس از تو اثر جوجو مویز – مایار کتاب








“پس از تو” با نام اصلی “After You”، اثر مشهور و پرفروش دیگری از جوجو مویز است که پیش از آن، رمان تحسین برانگیز و محبوب “من پیش از تو” را منتشر کرده بود.





پر مخاطب ترین کتاب های جهان در سال ۲۰۱۶... - اطلاعات ...








انتشار این اثر در سال گذشته سبب شد تا رکورد فروش افسانه‌ای هری پاتر شکسته شود. «دختری در قطار» نه‌تنها یک ... «من پیش از تو»، جوجو مویز ... کتاب «من پیش از تو» و پس از آن «پس از تو» دو عنوان معروف مویز است. ... دیگر کتاب‌های او از این مجموعه با عناوین «پسر طلایی» و «طلوع سرخ» نام دارد که در سال‌های 2014 و 2015 منتشر شده‌اند.





رمان هنوز هم من جوجو مویز - فروشگاه کتاب ایران







ذخیره شده



کتاب هنوز هم من اثر جوجو مویز در ادامۀ رمان های محبوب من پیش از تو و پس از تو ... سپس با کتاب “پس از تو” به موفقیت خود ادامه داد و اکنون نیز کتاب سوم این مجموعه منتشر ...





جوجو مویز | ایران بوک - دانلود رایگان کتاب های فارسی







ذخیره شده



دانلود رایگان pdf کتاب آخرین نامه ی معشوق اثر جوجو مویز کتاب آخرین نامه‌ی معشوق ... نشر آموت کتاب هنوز هم من به قلم جوجو مویز، در ادامه‌ی رمان «من پیش از تو» و «پس از تو»، ... مشخصات کتاب کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز مریم مفتاحی نوشته جوجو ... (و مجموعه داستان‌های دیگر) نوشته جوجو مویز نفیسه معتکف نوشته جوجو مویز ناشر: ...





رمان عاشقانه‌ی پرفروش معرفی ویدئویی کتاب من پیش از تو ...







ذخیره شده



معرفی ویدئویی کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز را تماشا کنید. ... ادامه‌ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. ... در این‌جا ما به ۲۰ اثر تخیلی بزرگ پرداخته‌ایم که ژانرهای متفاوتی از تاریخی گرفته تا آینده‌گرایانه دارند. ... مجموعه سایت‌های گروه رسانه‌ای تحلیلگران.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - هر چی کی بخوای - وبلاگ ...








کتاب پس از تو : ادامه رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز | خرید . ... در پاریس ، مجموعه من پیش از تو/پس از تو ، من پیش از تو ، موسیقی شب ، موسیقی شبانه ، میوه ی خارجی ...





کتاب پس از تو | اثر جوجو مویز | ترجمه مریم مفتاحی | آموت







ذخیره شده



کتاب پس از تو (به انگلیسی: After You) نوشته جوجو مویز در سال 2015 و در ادامه کتاب من پیش از تو منتشر شد و در سال 1395 توسط مریم مفتاحی به فارسی ترجمه شد...





کتاب Me Before You | من پیش از تو به زبان اصلی - نشر فرا ...







ذخیره شده



کتاب Me Before You اثر جوجو مویز که در ایران با عنوان من پیش از تو چاپ و منتشر شد، از پرفروش ... وی پس از چندین تلاش ، در نهایت یک شغل مناسب پیدا می کند.





کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز - آوانامه







ذخیره شده



کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی با صدای جمعی از گویندگان-مریم پاک ذات کتاب «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز ( - 1969)، نویسنده و روزنا. ... هدایت آن‌ها را در یک مجموعه جمع کرده و نام اولین داستان (دیوار) را بر آن گذاشته است. ... پائولین سارا جو مویز پس از سال‌ها گزارش‌نویسی در مطبوعات برجسته بریتانیا، از ...





کتاب پس از تو,جوجو مویز,مریم مفتاحی,نشر آموت - کتابفروش







ذخیره شده



جوجو مویز,مریم مفتاحی,نشر آموت,رمان خارجی,ادامه رمان من پیش از تو,. پرفروش ترین های نیویورک ... کتاب من پس از تو,پس از تو,رمان پس از تو,من پس از تو,کتاب من پس از تو جوجو مویز,. کتاب پرفروش,خرید ... رمان خارجی - اثری دیگر از خالق رمان نح. ... کتاب سه گانه. مجموعه داستان ایرانی- قدم بخیر مادربزرگ من بود- اژدها کشان- عروس بید .





گفتگو با جوجو مویز، نویسنده کتاب «من پیش از تو» - سلیس







ذخیره شده



پس از تمام کردن رمان «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز متوجه می‌شوید چرا این کتاب در ۲۸ ... چه انگیزه‌ای از نوشتن دنباله کتاب «من پیش از تو» داشتید؟ ... سراغ کارهای قبلی من رفتند و افزایش فروش این آثار مثل این بود که بی‌گناهی من ثابت شود. ... مجموعه ها. ویدیو · مهمترین رویدادهای جشنواره ها · مقالات · از همین حوالی · رسانه · دریچه · تصویر ...





کتاب صوتی پس از تو نوشته جوجو مویز - سلام صدا







ذخیره شده



کتاب صوتی پس از تو خوانشی زیبا از کتابی به همین نام اثر جوجو مویز Jojo Moyes نویسنده انگلیسی و ادامه‌ ی کتاب پرفروش قبلی نویسنده یعنی رمان من پیش از تو ...





خرید کتاب های جوجو مویز با تخفیف | فروشگاه کتاب ادب سرا







ذخیره شده



پائولین سارا جو مویز معروف به جوجو مویز(jojo moyes) در ۴ اوت ۱۹۶۹ در شهر لندن انگلستان متولد شد. شغل اصلی وی روزنامه نگاری ... من پیش از تو. ۵۱,۰۰۰ تومان ۴۵,۹۰۰ ...





خرید و قیمت کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز از غرفه کتاب ...







ذخیره شده



دومین کتاب از مجموعه سه جلدی من پیش از تو ✔️ پس از تو هنوز هم من این کتاب ادامه کتاب من پیش از تو می باشد و به داستان زندگی لو وقتی آن تصمیم مهم و حیاتی را ...

رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور




پس از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه اینترنتی کتاب ارشاد | ...








پس از تو اثر جوجو مویز از انتشارات آموت عنوان رمانی است که در سال ۲۰۱۵ در ادامه‌ی رمان بسیار معروف و موفق «من پیش از تو» نوشته شده است.





من پیش از تو اثر جوجومویز ترجمه مریم مفتاحی - خرید کتاب ...







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو اثر جوجومویز ترجمه مریم مفتاحی از انتشارات نشر آموت. ... دختر ۲۶ ساله ای که پس از یک سری اتفاقات به عنوان پرستار ویل استخدام می شود.





آموزش زبان انگلیسی با کتاب من پیش از تو - «زیبوک»







ذخیره شده



کتاب من پیش از تو روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که اهل یک خانواده ی بسیار ثروتمند و ... فصل 2 : بعد از تو ... کتاب After You اثر Jojo Moyes در ادامه رمان Me Before You نوشته شده است و به مانند رمان قبلی این مجموعه به فروش بالایی در سطح دنیا دست یافت. ... شاهکاری دیگر از جوجو مویز نویسنده ای پر آوازه ژانر عاشقانه.





«من پیش از تو» نقد و بررسی شد - نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور







ذخیره شده



۲۹ آذر ۱۳۹۶ - به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، جلسه نقد و بررسی کتاب «من پیش از تو» اثر جوجو مویز با حضور مریم مفتاحی، مترجم؛ یاسر ...





نسخه چاپی - کدام کتاب‌های سال ۹۶ پرفروش شدند؟







ذخیره شده



۲۵ دی ۱۳۹۸ - کتاب های انتشارات نیستان به نام های «حریم » اثر صادق کرمیار، «لم یزرع» ... عناوین «من پیش از تو» اثر جوجومویز ترجمه مریم مفتاحی ،«پس از تو» اثر ... هم ۳ عنوان پرفروش در مجموعه «رمان نوجوان» این ناشر هستند که در کنار کتاب هایی ...





کتاب هایی که باید بعد از دیدن فیلم من پیش از تو بخوانید ...







ذخیره شده



۲۶ آذر ۱۳۹۷ - فیلم من پیش از تو که اقتباسی است از کتاب پر فروش جوجو مویز از آن ... که شادی و نشاط را به زندگی ویل که در اثر سانحه تصادف فلج شده است می آورد ...





خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از نشر آموت - دیجی ...







ذخیره شده



خرید کتاب پس از تو نوشته جوجو مویز از نشر آموت فروشگاه آنلاین بانک کتاب شهر با ... نویسنده این رمان «پس از تو» را در ادامه رمان «من پیش از تو» نوشته ات و این اثر به نوعی ... رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد و ... بانک کتاب شهر فعال ترین مجموعه در زمینه فروش کتاب بوده و با دارا بودن ...





#جوجومویز Instagram posts - Gramho.com







ذخیره شده



نام کتاب: من پیش از تو ژانر: عاشقانه نویسنده: جوجو مویز مترجم:مریم مفتاحی ... کتاب من پیش از تو اثری از جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگاری انگلیسی است که از سال ... کتاب من پیش از تو: 35 هزار تومن کتاب من پس از تو: 37 هزار تومن کتاب باز هم من: 75 ... کتابهای مورد نیاز خودرااز مجموعه ما بخواهید تخفیف ویژه ارسال به تمام نقاط کشور ...





پس از تو | دانلود رایگان PDF کتاب پس از تو از شهرکتاب ...







ذخیره شده



۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - کتاب پس از تو به قلم جوجو مویز در ادامه رمان معروفش یعنی من پیش از تو ... به گذشته تغییر کرده بود، زمانی که پرفروش‌ترین اثر جوجو مویز را خواندم.





جوجو مویز - معرفی کتاب







ذخیره شده



جوجو مویز. سمیرا بیات. انتشارات مصدق. سال نشر : 1397. اول کتاب من پیش از تو بود لوئیسا برای مراقبت از ویل می رفت و کلا دنیاش عوض می شد بعد کتاب من پس از تو را داشتیم لوئیسا با ارثیه ویل زندگی ... هیچ خوشبختی در این جهان نیست ، مگر آن که انسان در اثر عشق به کار خودش به دست ... یک مجموعه داستان کوتاه از خانم جوجو مویز .





دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز|جی اِل







ذخیره شده



کتاب صوتی دختری که رهایش کردی,دختری که رهایش کردی صوتی,من پیش از تو جوجو مویز,پس از تو جوجو مویز,دانلود کتاب باز هم من ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز انتشارات الینا و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه ...

رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور




[25271] «یک بعلاوه یک» اثر جوجو مویز منتشر شد - لیزنا







ذخیره شده



۴ مهر ۱۳۹۵ - رمان «یک بعلاوه یک» جدیدترین رمان «جوجو مویز» با ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» ‌ در 586 صفحه ... جدیدترین رمان نویسنده‌ی «من پیش از تو» و «پس از تو» ...





پس از تو - یکتامهر|ارسال به تمام نقاط - بانک کتاب یکتامهر







ذخیره شده



پس از تو. خرید کتاب پس از تو از بانک کتاب یکتامهر. نویسنده : جوجو مویز. مترجم : مریم مفتاحی. پس از تو جلد دوم کتاب من پیش از تو و ادامه داستان من پیش از تو است.





خرید کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (۲جلدی،باقاب) | ...








خرید کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (۲جلدی،باقاب) نوشته ی جوجو مویز را به دوستداران کتاب های رمان خارجی توصیه می کنیم.این کتاب را شیدا رضایی ترجمه نموده و ...





کتاب‌هایی که در سال 96 پرفروش شدند | ایران آرت







ذخیره شده



۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - در سال 96 چند کتاب تألیفی و ترجمه با فروش قابل توجهی مواجه شدند. ... عناوین «من پیش از تو» اثر جوجومویز ترجمه مریم مفتاحی ،«پس از تو» اثر جوجومویز ... کتاب بعدی این ناشر از مجموعه عاشقانه‌های کلاسیک این ناشر به نام «دزیره» ...





کتاب "من پیش از تو" (1): محبوبیت روز افزون در بین خوانندگان







ذخیره شده



۴ مهر ۱۳۹۶ - داستان "من پیش از تو" نوشته جوجو مویز برای ماه هاست که در لیست کتاب ... استقبال خوانندگان ایرانی از این کتاب منجر به ترجمه سایر آثار خانم مویز نیز شده است. ... از این رو این کتاب برای آن دسته از خوانندگانی که دوست دارند ساعاتی از بعد از ... مجموعه داستان «گورستان می‌رقصد» مشتمل بر داستان‌هایی با موضوع مرگ و ...





اقتباس سینمایی از کتاب منتشرنشده نویسنده «من پیش از تو ...







ذخیره شده



۲ تیر ۱۳۹۸ - اقتباس سینمایی از کتاب جدید اما منتشرنشده نویسنده «من پیش از تو» ... اقبال به آثار جوجو مویز ادامه دارد؛ ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، رمان جدید جوجو مویز نویسنده «من پیش از تو» توسط ... اولین فیلم از این مجموعه فیلم کمدی انگلیسی، سال ۲۰۱۱ به کارگردانی ... پس از بریتانیا به آمریکا و چین می‌رود ...





جوجو مویز - آپارات








کتاب صوتی پس از تو نوشته جوجو مویز · کادوس ... کتاب باز هم من اثر جوجو مویز ... کتابیسم: مصاحبه با جوجو مویز نویسنده کتاب من پیش از تو ... مجموعه بزرگ آرون.





خرید ارزان کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف | کتابدان







ذخیره شده



رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و ... خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز , خرید جوجو مویز , دانلود کتاب پس از تو pdf ... کتاب گزیده ادب پارسی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات قدیانی مجموعه 40 جلدی.





کتاب هاي جوجو مویز - نویسندگان فرانسوی







ذخیره شده



کتاب هاي جوجو مویز - نويسنده کتاب هاي : آخرین نامه معشوق ، اسب رقصان ، باز هم من ، بازار طاووس ، بندر نقره ... در پاریس ، مجموعه من پیش از تو/پس از تو ، من پیش از تو ، موسیقی شب ، موسیقی شبانه ، میوه ی خارجی ، هنوز هم ... اثر : جوجو مویز ازانتشارات آموت.





کتاب رمان پس از تو After You اثر جوجو مویز Jojo Moyes







ذخیره شده



۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - خرید کتاب رمان انگلیسی پس از تو After You افتر یو اثر جوجو مویز Jojo ... حاضر ممکن است باعث آشکار شدن بخشهایی از داستان من پیش از تو شود.

رتبه: ۳٫۹ - ‏۶ رأی




معرفی من پیش از تو ، اثر جوجو مویز به همراه خلاصه | دهکده کتاب







ذخیره شده



۱۹ تیر ۱۳۹۸ - من پیش از تو یکی از آثار معروف جوجو مویز انگلیسی است . ... چاپ رسانده است از جمله من پیش از تو، من پس از تو، باز هم من، یک مجموعه سه جلدی هستند.





کدام کتاب‌های سال ۹۶ پرفروش شدند؟ - مشرق نیوز







ذخیره شده



۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - در حوزه شعر هم مجموعه کتاب های چاپ شده از فاضل نظری غزلسرای معاصر ... همچنین در این لیست کتاب های انتشارات آموت با عناوین «من پیش از تو» اثر جوجومویز ... کتاب های «یک به علاوه یک»، «من پیش از تو» و «پس از تو» در صدر جدول ...





معرفی رمان من قبل از تو (Me Before You) اثر جوجو مویز







ذخیره شده



معرفی رمان من قبل از تو (Me Before You) اثر جوجو مویز - دست‌نوشته‌های من در مورد زبان و ادبیات انگلیسی، سینما، و دنیای تکنولوژی. ... دنباله‌ی این رمان به نام «بعد از تو» نیز در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. ❇️ رمان «من قبل از ... خواندن این کتاب زیبا را به همه‌ی شما پیشنهاد می‌کنم. ... خرید مجموعه کتاب‌های صوتی سایت معروف Audible





کتاب هاي جوجو مویز - نویسندگان آمریکایی








کتاب هاي جوجو مویز - نويسنده کتاب هاي : آخرین نامه معشوق ، اسب رقصان ، باز هم من ، بازار طاووس ، بندر نقره ... کشتی نو عروسان ، ماه عسل در پاریس ، مجموعه من پیش از تو/پس از تو ، من پیش از تو ، موسیقی شب ، موسیقی ... اثر : جوجو مویز ازانتشارات آموت.





کدام کتاب‌های سال ۹۶ پرفروش شدند؟ - الف







ذخیره شده



۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - کتاب های انتشارات نیستان به نام های «حریم » اثر صادق کرمیار، «لم یزرع» ... با عناوین «من پیش از تو» اثر جوجومویز ترجمه مریم مفتاحی ،«پس از تو» اثر ... تاریک» هم ۳ عنوان پرفروش در مجموعه «رمان نوجوان» این ناشر هستند که در کنار ...





#هنوز_هم_من Instagram posts • Gramtower.com







ذخیره شده



کتاب هنوز هم من به قلم جوجو مویز، در ادامه‌ی رمان «من پیش از تو» و «پس از تو»، داستان ... این اثر را می‌توان یک حسن ختام صمیمانه برای متون ادبی پیشین برشمرد که آن را به ... یه مجموعه #رمان ۴ جلدی فوق العاده #جذاب و خواندنی که با شروع جلد اولش نمیتونید ...





خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و شیدا رضایی نشر ...







ذخیره شده



من پیش از تو عنوان کتابی است از جوجو مویز با ترجمه‌ی شیدا رضایی که در 496 ... کتاب‌های من پیش از تو(آموت)، ماه عسل در پاریس(جامی)، یک بعلاوه یک(آموت)، پس از ...





دانلود کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز | کتاب ...







ذخیره شده



کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز رمانی عاشقانه با سبکی متفاوت ، داستان عشقی ... پس لوسیا اگر متولد چنین شهری باشد می‌تواند به ویل ثروتمند کمک کند.





book club – Telegram







ذخیره شده



این کتاب در ادامه رمان پرفروش «من پیش از تو» توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. ... مسئله‌ای که جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد نیز توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس ... غرب زدگی مهمترین و تاثیرگذارترین اثر ... پابلو نرودا - مجموعه اشعار [ ترانه‌ای بسازم باز ]





معرفی جوجو مویز و کتاب‌های شاخص او: من پیش از تو، پس از تو ...







ذخیره شده



۱۷ تیر ۱۳۹۶ - مدتی است که در ایران آثار جوجو مویز بسیار محبوب شده‌اند و در ابعاد بازار کتاب ایران، فروش خوبی پیدا کرده‌‌اند. برخی‌ها معتقدند برای آشتی ایرانی‌ها ...





۱۰ رمان برتر از جوجو مویز که احساساتتان را بر می‌انگیزد! | ...







ذخیره شده



۲۶ آذر ۱۳۹۸ - در این مقاله قصد داریم ۱۰ اثر از محبوب‌ترین کتاب‌های جوجو مویز را به شما معرفی کنیم. ... قسمت دوم کتاب به پنجاه سال بعد می‌رود، زمانی که مردی قبل از مرگش، پرتره‌ای از ... این کتاب ادامه کتاب «من پیش از تو» از همین نویسنده است.

رتبه: ۵ - ‏۴ رأی
وارد نشده: مجموعه ‏| باید شامل این عبارت باشد: مجموعه





@ketab_audio on Instagram: “. مژده به علاقه مندان کتاب « من ...








۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 179 Likes, 3 Comments - @ketab_audio on Instagram: “. مژده به علاقه مندان کتاب « من پیش از تو » و « پس از تو » ، جلد سوم این مجموعه توسط ...





دانلود رمان صوتی خانم ریزه میزه ویژه کتابساز







ذخیره شده



۱۰ تیر ۱۳۹۸ - تعداد صفحات در کتاب : ۴۴۵ ... کیارش کم کم از حالت بهتش دراومد و باچشمای گرد به من خیره شد ... جیغی زدم و در حالت در رفتنم گفت:اول برو شلوار تو عوض کن پوف پوف بو ... این رمان اختصاصی سایت کتابساز میباشد و کپی برداری از این اثر چه ... دانلود رمان شیطون بلا · کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز · دانلود ...





کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز - نوار







ذخیره شده



کتاب صوتی «پس از تو» که ادامه داستان «من پیش از تو» است اثر نویسنده انگلیسی «جوجو مویس» می‌باشد. بعد از انتشار کتاب من پیش از تو که با استقبال زیادی ...

رتبه: ۴٫۳ - ‏۴۸۷ رأی




دانلود سه گانه رمان من پیش از تو| پس ازتو | هنوز من | جوجو مویز ...







ذخیره شده



دانلود کتاب صوتی سه گانه رمان من پیش از تو، پس ازتو، هنوز من اثر جوجو مویز. لوئیزا کلارک دختری عادی است که در روستایی زندگی فوق العاده معمولی دارد....





دانلود رایگان رمان انگلیسی Me Before You ( من پیش از تو)







ذخیره شده



جوجو مویز Jojo Moyes یکی از پرفروش ترین نویسندگان و تنها نویسنده‌ای است که موفق ... او نویسنده رمان های معروف من پیش از تو Me before You و من پس از تو After You می باشد. کتاب کنونی همانند دیگر آثار این نویسنده ی مشهور انگلیسی، درون مایه ی ...





كابوس‌های حضرات والامقام | BitaBook







ذخیره شده



داري تند مي‌روي دوست من! ... پس گزاره تو كه مي‌گويد عدم وجود، وجود ندارد نيز شامل همين حكم مي‌شود. نگران اين‌ام كه تو به اندازه كافي، به تحليل منطقي جملات توجه نكرده باشي، حال آن كه ... سبک و سیاق نوشته‌های مجموعه تفاوت چندانی با آثار پیشین سداریس ندارد. ... من پیش از تو. 51,000 تومان. جوجو مويز. مترجم: مريم مفتاحي. ویل ترینرِ ماجراجو، ...





باناشر: خريد كتاب با تخفيف







ذخیره شده



ما در خرید آنلاین با تخفیف دائمی و ارسال رایگان در دنیای کتاب همراه شما هستيم.





معرفی و دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - ...







ذخیره شده



۱۷ مهر ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است . کتابی که پیش رو دارید ، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است .

رتبه: ۳ - ‏۲ رأی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 143
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 1,508
  • بازدید کلی : 13,838